و مشخصات خریدار در آنجا ثبت شده و قابل ویرایش و بروز رسانی است.
تیکت قابل پیگیری است
صورت درصد وقتی که کاربران آن سایت در حال استفاده و مشاهده آن سایت می باشند.
منظور سرویس دهی به کاربران آن وب سایت باشد.
به دلیل عدم رعایت بندهای این قرارداد به حالت تعلیق درآیند در این زمان محاسبه نمی شود .
کتبی نماینده جدید در آینده بر عهده خریدار بوده و در صورت عدم اعلام تغییر نماینده مرکز مسئولیتی نسبت به عملکرد نماینده قبلی خریدار نخواهد داشت و نماینده قبلی همچنان از نظر مرکز معتبر خواهد بود .
آخرین تغییرات، به مرکز می باشند. در صورتیکه مرکز، در هنگام تکمیل فرآیند خرید وبه جهت تسهیل وتسریع امور، اقدام به دریافت وکنترل این مدارک ننماید پس از آن حق دریافت این مدارک همواره برای مرکز
محفوظ بوده وبا عدم ارائه مدارک در زمان مقرر به مرکز، حقوق مالکیتی خریدار ملغی محسوب می شود و ضمنا عواقب اعلام ناصحیح اطلاعات مستقیما بر عهده خریدار خواهد بود.
مرکز مسئولیتی در قبال کنترل صحت امضاﺀ خریداران ونمایندگان آنها ندارد.
هر زمان که نیاز به کنترل این اطلاعات داشته تصویر برابر اصل این اطلاعات را از خریدار دریافت نماید. چنانچه اطلاعات ارائه شده توسط مشترک ناصحیح باشد مسئولیت هر گونه عواقب مالکیتی و قانونی با مشترک خواهد بود.
۳٫۳ استفاده از ایمیل توسط خریدار برای تسهیل انجام کار مقدور بوده لیکن روش مستند در موارد شبهه انگیزبرای خریدار محسوب نمی گردد.
نکته : مرکز صرفا از طریق موارد اعلامی در فوق با خریدار در تماس خواهد بود و هیچ وظیفه و تکلیفی نسبت به طرق دیگر ارتباطی نخواهد داشت
۴٫۱ تغییرات توافقنامه : توافقنامه استفاده از خدمات مرکز تابعی است از قوانین جمهوری اسلامی ایران وسایر قوانین بین المللی و توافقات مجامع بین المللی ناظر بر سرویسهای
قابل ارائه مرکز و از آنجا که این قوانین و توافقات در سطح کشور و بین الملل به طور آنلاین وماهانه امکان تغییر دارند، مرکز حق تغییرات آتی در توافقنامه را بر خود محفوظ می داند
ونسخه توافقنامه بروز شده را از طریق لینک به صفحه توافقنامه در وب سایت مرکز در دسترس عموم خواهد بود.ضمنا مرکز مسئولیتی نسبت به اطلاع رسانی نفر به نفر درخصوص
تغییرات احتمالی نداشته وخریدار می بایست موارد را عندالزوم با مراجعه به وب سایت مرکز کنترل نماید.
تا پایان دوره آن ارائه می گردد.
برای وی صادر گشته باشد .
تاثیر قرار می دهد مرکز موظف است از یک روز تا یک ماه قبل از اعمال تغییرات ، از طریق وب سایت مرکز، پرتال کاربران یا پرتال پشتیبانی ویا ارسال خبر نامه به آدرس Email خریداران
اطلاع رسانی نماید. خریدار موظف است خود را با این تغییرات سازگار نماید.
ضمناخریدار به مرکز وکالت می دهد تا درزمان مورد نیاز در جهت بهبود سطح کیفی سرویس اقدام به انجام فعالیتهای سخت افزاری و نرم افزاری روی سرورهای اختصاصی و سرویسهای میزبانی آن نماید.
عدم دسترسی خریدار به آدرس ایمیل مورد نظر مانع تحویل سرویس نمی گردد.
را به بخش فروش مرکز اعلام نماید.
در صورت عدم تحویل، خریدار تا ۱۴ روز مجاز به انصراف از خرید و دریافت وجه پرداختی خود نمی باشد.
۵٫۲٫۱ حداکثر زمان تحویل برای سرویسهای مرکز که با عنایت به شرایط عمومی کشور وبا فرض بدترین حالات ممکن است به شرح ذیل است .
- سرور اختصاصی ۱۴ روز کاری
- ثبت دامنه ۵ روز کاری
- سرویس میزبانی ۲ روز کاری
- خدمات طراحی پوسته و وب سایت بسته به زمان اعلام شده در فاکتور یا قرارداد
۵٫۲٫۳ پس از ثبت دامنه و ارائه شناسه وکلمه عبورکنترل پانل آن به خریدار، بدلیل سلب امکان نظارتی از مرکز ، مرکز هیچ مسئولیتی نسبت به آن دامنه نخواهد داشت.
در مدارک یا مشخصات ممکن است مدت زمان تایید دامین به طول انجامد مرکز نمی تواند زمانی را برای تحویل سرویس تعیین نماید.
و مرکز موظف است مراتب اصلاح را در اسرع وقت به عمل آورد در غیر اینصورت مسئولیت مرکز صرفا محدود به اصلاح سرویس پس از تاریخ اعلام خریدار و فقط تا پایان زمان سرویس مندرج در فاکتور
می باشد وزمان سرویس دهی افزایشی نخواهد یافت.
سمع شوند. به همین دلیل ضمن آنکه مرکز تمام تلاش خود را برای ایجاد محیطی امن برای نگهداری و تبادل اطلاعات به صورت محرمانه می نماید، با این حال از جانب احتیاط از خریداران می خواهد
که همیشه ارتباطات آنلاین اینترنتی خود را نا امن فرض نمایند. مرکز هیچ گونه مسئولیتی در رابطه با امنیت تبادل اطلاعات از شبکه و سرورهای خود با جاهای دیگر را نمی پذیرد.
امنیت حساب خود می باشد مسوولیتی ندارد.
در صورت عدم حصول نتیجه پس از ۱۵روزکاری، خریدار می تواند به شورای انتظامی سازمان نظام صنفی استان اصفهان مراجعه نموده تا موضوع را مورد بررسی و رسیدگی قرار داد. ضمنا خریدار
و مرکز نظر این شورا را به عنوان حکم مرضی الطرفین پذیرفته وحق شکایت ویا درخواست حکم به سایر مراجع را نخواهد داشت.
مشتری موافقت می نماید که محل دادرسی پرونده های مربوط به خدمات و محصولات ارائه شده توسط مرکز هامان در در استان اصفهان باشد. مشتری مجاز نخواهد بود در مسائلی که در این توافقنامه روشن شده اند شکایتی به دادگاه ارائه دهد.
- استفاده از نرم افزارهای بدون رعایت حق کپی رایت ایران و بین المللی.(در صورت دریافت شکایت میبایست پاکسازی شود)
- نصب ویا استفاده برنامه ای که موجب اختلال در عملکرد سرور گردد .
- ارسال یا اجرای فایلهای اجرایی مانند فایلهایی با پسوند exe , com , bat , vbsو امثالهم و در صورت وجود این فایلها بدون اخطار از فضای خریدار حذف می شود و با خریدار بر طبق ضوابط برخورد می گردد
- خریدار مجاز به استفاده از کدهای مخرب مانند انواع ویروسها و یا سورس هایی که موجب آلودگی یا پایین آمدن امنیت سرور گردد نمی باشد.
- استفاده از برنامه های ضعیف نگارشی که موجب نفوذ به سرویس وسایر سرویسهای دیگرمرکز وسایر خریداران گردد.
- وجود فایلهای حاوی ویروس عمدا ویا سهوا در فضای سرویس مورد خریداری
- ارسال هرزنامه (Spam ) عمدا ویا سهوا (ملاک، گزارش Spam cop یا سایتهای مشابه و یا بررسی تیم فنی مرکز می باشد) حتی اگر از سرویس میل سرویس دهنده ثالثی استفاده شده باشد.
- تعداد ایمیلهای ارسالی در هاستهای آلمان از طریق smtp در ساعت نباید بیش از ۳۰ عدد باشد
- تعداد ایمیلهای ارسالی در هاستهای آلمان از طریق php در روز نباید بیش از ۱۵۰ عدد باشد
- تعداد ایمیلهای ارسالی در هاستهای ایران از طریق php و یا smtp در روز نباید بیش از ۱۵۰ عدد باشد
- گزارش فنی مرکز و یا IDC که سرور میزبانی در آن می باشد نسبت به انجام اعمال مغایر قانون مرکز.
- عدم رعایت قانون جرائم رایانه ای جمهوری اسلامی ایران (خریدار موظف به کسب اطلاع کامل در مورد این قانون می باشد)
- انجام فعالیتهایی که به هر شکل موجب اختلال در ارائه خدمات مرکز به خریدار و یا سایر خریداران گردد.
- استفاده از سرویس جهت ایجاد اختلال و یا نفوذ در سیستمهای اشخاص ثالث.
- راه اندازی mail server Open relay.
- انجام فعالیت IRC
- عدم رعایت محدوده استفاده از منابع تخصیص یافته در هر سرویس.
- مختل کردن امنیت سیستم یا شبکه. در صورت بروز چنین مسائلی مرکز حق پیگرد قانونی و شکایت از متخلف به مراجع قانونی را محفوظ می دارد. نمونه هایی از اختلال در امنیت سیستم یا شبکه شامل موارد ذیل می شود: دسترسی یا استفاده غیر مجاز از داده ها، سیستم یا شبکه، از جمله هر گونه تلاش برای جستجو، اسکن یا آزمایش آسیب پذیری یک سیستم یا شبکه، مداخله در خدمات ارائه شده به هر کاربر، میزبان یا شبکه، شامل: تلاش برای دسترسی به اطلاعات نامه های الکترونیکی، تلاش عامدانه برای پر کردن فضای یک سیستم، تلاش برای تغییر و یا حذف اطلاعات وب سایتها بدون مجوز از مالکان آنها و …
- حداکثر CPU در میزبانی اشتراکی ۱۰ درصد در بازه زمانی ۲ دقیقه
- حداکثر Ram در میزبانی اشتراکی ۳۰۰ مگا بایت
- حداکثر Data Transfer مجاز بر اساس مشخصات مندرج درتعرفه
- حد اکثر Disk Space بر اساس مشخصات مندرج درتعرفه
- قرار دادن هرگونه داده تحت پوشش قانون کپی رایت بدون مجوز
- استفاده غیر مجاز از علائم و اسامی تجاری دیگران
- استفاده غیر مجاز از لوگو های دیگران
- هرگونه تخلف از قانون جرایم رایانه ای ایران
- اهانت به هر شخص، گروه، سازمان، قوم یا کشور
- انتشار اکاذیب علیه دیگران
- کلاه برداری های اینترنتی و هرگونه عاملی که موجب فریب بازدیدکنندگان شود
- سایتهای فعال در زمینه HYIP ویا دارای سیستم هرمی
- فروش یا تبلیغ هرگونه کالا یا خدمات غیر مجاز طبق قوانین جاری ایران و کشوری که سرورها در آن قرار دارد
- سایتهای مرتبط یا حامی گروههای شناخته شده تروریست بین المللی
- استفاده از سرویس های مرکز برای نگهداری، ارسال، نمایش، انتقال، تبلیغ یا هر عمل مشابه بر روی داده های مرتبط با مسائل جنسی و غیر اخلاقی به هر شکل
۱۲٫۹ مرکز مسئولیتی در قبال عدم تطابق سرویس خریداری شده با نیاز مشتری ندارد.
۱۳٫۱ تمدید یک دامنه تاریخ گذشته در صورت امکان تمدید ، ممکن است دارای جریمه تاخیر نسبت به تعرفه عادی باشد که این جریمه مطابق با قوانین ICANN و ثبت کننده اصلیمی باشد و مرکز دخالتی در آن ندارد.
۱۴٫۱ مرکز مسئولیتی در قبال تحویل داده های موجود در فضای میزبانی وب به خریدار نداشته و خریدار موظف به استفاده از FTPخواهد بود.
۱۶٫۱ خریدار موظف است سرویسهایی که نزد مرکز تمدید می نماید را از نظر تمدید شدن کنترل نموده ودر صورت عدم اعمال مراتب تمدید توسط مرکز، حداکثر ۷روزتقویمی پس از زمان انقضاﺀ مراتب را کتبا به مقام مسئول ویا واحد شکایات ارسال نماید.
۱۶٫۶ وضعیت اعتبار، فهرست سرویسها و پرداختهای خریدار در حساب کاربری وی در پرتال کاربران قرار دارد و همواره وی می تواند برای آگاهی از وضعیت عملکرد خود از طریق شناسه و کلمه عبور خود به آن مراجعه نماید.
۱۶٫۷ مدت زمان قطع سرویس ناشی از عدم پرداخت مطالبات مرکز، بررسی جرائم واعمال تشخیص کارشناسی به مدت زمان سرویس دهی افزوده نمی گردد.
۱۶٫۸ امکان دریافت هرگونه سرویس هدیه و یا کمک هزینه های پیش بینی شده در برخی از سرویسها تنها در هنگام خرید بسته وجود دارد و طی مدت قرارداد امکان رجوع به آن وجود نداشته و در صورت عدم استفاده هزینه آن به حساب کاربری خریدار واریز نمی شود.
فصل هفدهم : نسخه پشتیبان (Backup)
۱۷٫۱ تجهیزات رایانه ای غیر قابل پیشبینی هستند لذا به طور کلی مسئولیت تهیه نسخه پشتیبان از داده ها و فایلها با خود خریداران بوده و همه خریداران می بایست پشتیبان کلیه داده های مورد نیاز خود را در جایی غیر از تجهیزات و سرورهای مرکز نگهداری نمایند. در صورت بروز هر مشکل و عدم توانایی بازگرداندن اطلاعات از آرشیو بکاپ هیچگونه اعتراضی مسموع نخواهد بود و مرکز در این زمینه هیچگونه مسئولیتی ندارد.
۱۷٫۲ مسئولیت بکاپ گرفتن در سرویس های سرورهای اختصاصی – سرور های مجازی – هاست های پر بازدید – هاست های دانلود صرفا به عهده خود خریدار می باشد و مرکز در این زمینه هیچگونه مسئولیتی ندارد
۱۷٫۳ مرکز جهت امنیت بیشتر، از کلیه از فایلهای خریداران بجز موارد مندرج در بند ۲-۱۷ بصورت یک هفته در میان نسخه پشتیبان تهیه می کند. این نسخه پشتیبان حداکثر تا ۱۰ روز نگهداری خواهد شد. نسخه پشتیبان از بانک اطلاعاتی ms sql server گرفته می شود و یک هفته نگهداری می شود. مرکز تعهدی نسبت به صحت ، کارکرد و یا وجود این نسخه ها ندارد.
۱۷٫۴ تمام نسخه های پشتیبان بر روی محلی خارج از دسترسی خریدار نگهداری می شود
۱۷٫۵ مرکز تعهدی نسبت به ارائه رایگان داده های موجود در آرشیوهای خود به خریدار ندارد.
۱۷٫۶ مرکز هیچگونه مسئولیتی در مورد صحت نسخه پشتیبان و بروز بودن آنها را ندارد.
فصل هجدهم : شرایط و قوانین مالی
۱۸٫۱ نحوه پرداخت در پرتال کاربران درج شده است. به طور عمومی خریدار موظف است مدارک پرداخت خود را تا پایان مدت سرویس نگهداری نماید.
۱۸٫۲ خریدار موظف است پرداخت خود را به طور نقدی ویا در وجه حسابهای اعلام شده در پرتال کاربران بپردازد .در شرایطی که مرکز درراستای مساعدت با خریدار اقدام به پذیرش چک مدت دار در خصوص فاکتور وی نماید، با عدم وصول وجه چک، خریدار موظف است در روز سررسید فورا اقدام به واریز وجه به حسابهای اعلام شده نماید و لاشه چک خود را دریافت نماید در غیر این صورت هزینه تاخیر در وصول اسناد ،پیگیری های حقوقی ، ایاب و ذهاب و سایر موارد نیز بر عهده خریدار خواهد بود ضمنا در اینگونه موارد مرکز حق دارد ضمن تعلیق سرویس، فاکتور خریداری که قسمتی از وجه آن در زمان مورد توافق وصول نشده را باطل نموده وخسارات وارده بر مرکز وهزینه سرویس را از آن کسر نماید.
۱۸٫۳ به دلیل محدودیت های نگهداری داده های حسابداری، فیش بانکی و یا حواله ای که برای افزایش اعتبار و یا پرداخت یک صورت حساب، تنها تا ۶ ماه پس از واریز قابلیت استفاده را خواهد داشت.
۱۸٫۴ مرکز، حق تامین و وصول کلیه مطالبات و جرائم ، سود تاخیردر پرداخت و سایر هزینه های خود از محل قطع موقت و یا دائم کلیه سرویسها و اعتبارات خریدار نزد خود را خواهد داشت و در صورتیکه خریدار فورا به اخطار اعلام شده از سوی مرکز توجه ننماید حق هر گونه اعتراض بعدی را از خود سلب می نماید لازم به ذکر است مدت قطعی سرویس ناشی ازعدم پرداخت مطالبات مرکز به مدت سرویس دهی افزوده نخواهد شد و کلیه مسئولیتهای ناشی از این نوع قطع سرویس برعهده خریدار میباشد.
۱۸٫۵ در صورتیکه مرکز تشخیص دهد هر یک از سرویسها و یا کالای خریداری شده یک خریدار درزمان تحویل، با حجم بیشتر و یا باامکانات بهتر ویا زمان طولانی تر و یا هر مورد هزینه بر بالاتری از مشخصات مندرج در فاکتور مورد استفاده وی قرار گرفته و یا به هر دلیل خریدار به این حجم بیشتر و یا امکانات بهتر و منابع بیشتر ویا زمان طولانی تر دست پیدا کرده است، حق خواهد داشت مبلغ ما به تفاوت تعرفه ای آنرا از خریدار دریافت نماید؛ پرداخت این هزینه برای خریدار اجباری می باشد و مرکز حق استیفا طلب خود را از نحوه دریافت بدهی های خریدار خواهد داشت.
۱۸٫۶ مرکز برای گسترش خدمات و افزایش سرویس دهی به خریداران خود در بازه های مختلف زمانی اقدام به انتشار و توزیع بنهای خرید می نماید. لازم به ذکر است که مرکز در پذیرش و یا عدم پذیرش این بنها دربازه های تخفیف و ایام خاص مختار می باشد.
۱۸٫۷ برای خرید یک سرویس میزبانی و یا یک بسته نرم افزاری امکان پذیرش بیش از یک بن وجود ندارد.
۱۸٫۸ هیچ یک از کمک هزینه ها و خدمات مازاد بسته ها قابل تبدیل به ارزش ریالی و کسر از فاکتور نمی باشد.
۱۸٫۹ بازگشت پول :
۱۸٫۹٫۱ کلیه سرویس های سالیانه مرکز به استثنای سرویس های ماهیانه سایت و موارد اعلام شده در زیر دارای ۳ روز ضمانت برگشت وجه از زمان پرداخت (می باشند).
سرویس هایی که ضمانت برگشت پول ندارند عبارتند از:
دامین
سرور اختصاصی
سرور مجازی
هاست دانلود
قالب
سرویس تبدیل وبلاگ به وب سایت
طراحی و برنامه نویسی
دستمزد های دریافتی به جهت انجام امور مشتری
۱۸٫۹٫۲ ضمانت برگشت وجه تنها در خرید سرویس های جدید ارائه می شود . تمدید یا ارتقای هر سرویس شامل ضمانت برگشت وجه نمی شود.
۱۸٫۹٫۳ پس از پایان مدت ضمانت برگشت وجه، هیچگونه درخواستی مبنی بر برگشت پول مسموع نخواهد بود
۱۸٫۹٫۴ برگشت پول با درخواست کتبی مالک تنها با حضور وی یا نماینده قانونی او در محل مرکز یا از طریق اعلام یک شماره حساب بانک ….توسط خریدار و واریز اینترنتی به آن حساب از طریق سیستم اینترنتی می باشد.
۱۸٫۹٫۵ در صورتیکه مشترک سرویس تبدیل وبلاگ به وب سایت را خریداری نماید گارانتی برگشت هزینه پس از سه روز در سرویس مربوطه باکل لغو می گردد.
۱۸٫۱۰ بدهی ها :
۱۸٫۱۰٫۱ مرکز با اعلام و اخطار قبلی در خصوص تسویه بدهی های معوق حق قطع سرویسی که خریدار برای آن بدهکار است و یا سایر سرویسها و خریدهای قبلی خریدار را داشته و می تواند در صورت تمایل با تملک برخی از آنها معادل مبلغ آن در فاکتور فروش (نسبت به مدت اعتبار آن به کل زمان سرویس) از میزان بدهی (اصل بدهی، جرائم و یا خسارات وارده بر مرکز) کسر نماید
فصل نوزدهم : فورس ماژور
مرکز هیچگونه مسئولیتی در برابر عدم انجام تعهدات خود در هنگام موارد فورس ماژور مانند بلایای طبیعی، جنگ، شورش، آشوب اجتماعی، انفجار، اعتصاب، محدودیتهای دولتی و تحریم را ندارد. با این حال در صورت بروز چنین مواردی مرکز تلاش خود را برای کاهش اثرات این موارد را می نماید. بروز هر یک از موارد فورس ماژور موجب تخطی خریداران از شرایط خدمات نخواهد شد.
تحریم و عدم امکان تبادل ارز از موارد فورس ماژور خواهد بود.
فصل بیستم : انقضاء و تمدید خدمات
تاریخ تمدید یک سرویس منقضی شده، از زمان تاریخ انقضاء قبلی خواهد بود همچنین مرکز مسئولیتی در قبال نگهداری و ارائه اطلاعات و داده های خریدار پس از تاریخ انقضا نخواهد داشت.
فصل بیست و یکم : پذیرش مواد توافقنامه و ضوابط
با پرداخت مبلغ فاکتور و یا عضویت در سایت مرکز، خریدار مواد توافقنامه و ضوابط مرکز را پذیرفته و نیازی به اخذ امضاء از خریدار وجود ندارد.
فصل بیست و دوم : رویه حفاظت
مرکز درقبال حفاظت کامل از اطلاعات شخصی خریدار مسئول بوده و حق استفاده وارائه به اشخاص ثالث ویا استفاده تبلیغاتی را ندارد وتنها در صورت دریافت حکم قضائی اطلاعات شخص مورد تقاضا را بنا بر ضرورت قانونی در اختیار مقام قضائی قرار خواهد داد.
اطلاعات مندرج در Whois دامنه به دلیل قابل رویت بودن برای عموم از این قاعده مستثنی می باشد.
فصل بیست و سوم : خسارت و رفع مسئولیت
۲۳٫۱ خدمات مرکز به همان شکلی که هستند ارائه می شوند و هیچگونه گارانتی صریح و ضمنی شامل آنها نمی گردد. ضمنا هیچگونه ضمانتی مانند مطابق نیاز خریدار بودن، بی عیب بودن، عدم قطعی، امنیت و … ارائه نمی شود. همه ضمانتهای کتبی و شفاهی در مورد سرویسهای مرکز که توسط کارکنان یا نمایندگان و یا سایرین ارائه شوند فاقد اعتبار می باشند. مرکز هیچگونه خسارتی بابت عملکرد سرویس خود به هر نحو نمی پردازد. مرکز تحت هیچ شرایطی مسئول حوادث احتمالی (مانند از دست رفتن داده ها روی سرور) نخواهد بود.
۲۳٫۲ سقف خسارات اثبات شده توسط مرجع رفع اختلاف به خریدار برای هریک از انواع سرویسها (هاست host ، دامین domain، سرور اختصاصی dedicated server، سرورمجازی virtual private serverو… ) حداکثر معادل هزینه پرداختی آن سرویس توسط خریدار بوده و مرکز هیچگونه مسئولیتی در قبال جبران خسارات (مادی و معنوی) مازاد بر این مبلغ نخواهد داشت
۲۳-۳ در برخی شرایط مسئولیت در برابر خسارت ممکن است از حالات فوق مستثنی گردد که در چنین شرایطی مشتری موافقت می کند که حداکثر مسئولیت تقبل شده توسط میهن وب هاست در برابر خسارات احتمالی، بیش از کل مقدار پرداختی به ازای خدمات و محصولات مشخص خریداری شده به مرکز نگردد.
فصل بیست و چهارم : نحوه برخورد مشتری با مرکز
۲۴٫۱ در صورت ایجاد مزاحمت ، تهدید ، استفاده از الفاظ نامناسب ، توهین ، افترا و مواردی اینچنینی مرکز حق انسداد وب سایت نامبرده ، شکایت از مشترک و پیگیری موضوع از طریق مراجع قضایی را خواهد داشت.
فصل بیست و پنجم : سلب اختیار
عدم اجرای بخشی از ضوابط و مواد توافقنامه توسط مرکز نسبت به خریدار یا دیگران به منزله سلب حق اجرای سایر مواد توافقنامه از مرکز نمی باشد.
مشترک با امضای الکترونیکی این قرارداد در زمان خرید ،کلیه موارد توافقنامه را پذیرفته است .